MOKYTOJŲ STAŽUOTĖ PORTUGALIJOJE

  • Paskelbė : Almantas Keliuotis
  • Paskelbta: 2024-03-23
  • Kategorija: Pranešimai

MOKYTOJŲ STAŽUOTĖ PORTUGALIJOJE VYKDANT
„ERASMUS+“ PROJEKTĄ

 

          2024 m. vasario 18 d.- 22 d. Madeiroje (Portugalijoje) vyko antrieji mobilumo mokymai „Non formal for inclusion“. „Erasmus+“ projektas (Nr.2023-1-LT01-KA122-SCH-000117735) ,,Laiminga Mokykla”, kurį finansuoja Švietimo mainų paramos fondas. Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazijai atstovavo anglų kalbos mokytoja Erika Kvaselytė, informacinių technologijų mokytoja Vilma Krasauskaitė ir socialinė pedagogė Rūta Deksnienė.

             Šio projekto antro mobilumo mokymuose mokytojos gilinosi į įtraukius neformalaus ugdymo metodus, kurie orientuoti į mokinių saviraišką ir pagalbą esant elgesio ir emocijų sutrikimams.  Įgijo daugiau praktinių įgūdžių, ugdė bendrąsias ir profesines kompetencijas, stiprino problemų sprendimo ir kritinio mąstymo įgūdžius. Didelis dėmesys buvo skiriamas socialinės atskirties ir mokinių turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių skatinimui ir motyvavimui.

             Mokymuose dalyvavusios mokytojos  džiaugėsi, kad šie mokymai suteikė galimybę sužinoti naujų įtraukiojo ugdymo metodų, pagilinti anglų šnekamosios kalbos įgūdžius bei pažinti kitų šalių (Rumunijos, Vokietijos, Azerbaidžano, Slovėnijos, Portugalijos) patirtį ir kultūrą. Užduočių atlikimo metu buvo galima susipažinti ir su Madeiros miesto Machico istorija ir tradicijomis.

          ,,Erasmus+” mokymai džiugina ir kultūrine programos dalimi, kurios metu pedagogai gali pasijusti Europos dalimi, pasidalinti gerąja patirtimi, įtraukti socialinius partnerius vystant tarptautinę partnerystę, plėsti geografinį mobilumą ir semtis idėjų iš kitų šalių partnerių.

             Įgyta patirtimi mokymuose dalyvavusios pedagogės dalinsis su Juozo Tūbelio progimnazijos administracija ir pedagogais bei Rokiškio rajono socialiniais pedagogais.  Tikimės, kad pedagogai bus įkvėpti naujų idėjų, kurias galės pritaikyti savo pamokose ir neformalaus ugdymo užsiėmimuose.

Straipsnį parengė: anglų kalbos mokytoja Erika Kvaselytė ir socialinė pedagogė Rūta Deksnienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos