Tarptautinis eTwinning projektas 2023

  • Paskelbė : Almantas Keliuotis
  • Paskelbta: 2023-03-01
  • Kategorija: Pranešimai

“STEAM įdomioji gamtos matematika (STEAM nature's interesting mathematics)“

     STEAM pavadinime, viename iš ženklų užšifruotas žodis matematika. Matematika – viena iš gamtos mokslų sudedamųjų dalių. 3-7 metų amžiaus tarpsnyje, svarbu matematiką sieti su vaiko patirtimi. Veiklos lauko erdvėse ugdo kūrybiškumą, vaizduotę, aktyvumą, lavina aplinkos pažinimą. Žaidžiant, stebint, kuriant, tyrinėjant lauko aplinkoje esančius daiktus, objektus, jų formas, dydį suteikiame puikią pradžią matematikos įgūdžių ir sąvokų formavimui. Užduotys su gamtine medžiaga tuo pačiu lavina aplinkos suvokimą ir pažinimą.

       In the STEAM word, there are one of the characters which encrypts the word math. Mathematics is one of the components of the natural sciences. For 3-7 year old child, it is important to relate mathematics to a child’s experience. Activities in outdoor spaces develop creativity, imagination, activity, develop knowledge of the environment. By playing, observing, creating, researching an objects, their shapes, sizes, etc. in an outdoor environment we provide a great star.

     Projekto įkūrėjai: Diana Bazevičienė iš Jonavos vaikų lopšelio-darželis „Bitutė“ ir Sonata STOŠKUVIENĖ iš Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazijos.

     Projekte dalyvavo 90 partnerių: iš Lietuvos (71), Rumunijos (1), Turkijos (15), Lenkijos (1), Latvijos (2). Projekto metu mokytojai kartu su mokiniais tyrinėjo gamtą, mokėsi skaičiuoti, matuoti, pasitelkdami įvairią gamtinę medžiagą. Projekto “STEAM įdomioji gamtos matematika (STEAM nature's interesting mathematics)“ dalyviai dalinosi savo patirtimi ir vykdytomis veiklomis TwinSpace platformoje.

     Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazijos pradinių klasių mokytoja Sonata Stoškuvienė su savo mokiniais dalyvavo šiame eTwinning projekte. tyrinėdami gamtą mokėsi matematikos. Dauguma pamokų buvo perkeltos į lauką, kur vaikai ne tik rinko gamtinę medžiagą, ją tyrinėjo, bei mokėsi vieni iš kitų dirbdami poroje arba grupėse. Projekto metu mokiniai su planšetiniais kompiuteriais kūrė projekto emblemas bei žaidė skaitmeninius žaidimus, bei reflektavo apie pastebėtus atradimus. Sukurta skaitmeninė knygelė, kurioje pateikiami įdomiausi momentai bei projekto veiklų įvairovė.

https://read.bookcreator.com/HBqZCZOYZleB6r7L37vaPSiLa5m2/emVjaBRMTh2rgZnNDy2fGQ

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos